Sunday 1 April 2012

opsss!!

Dah lama tak mengupdate blog neh, biasa la buzy la katakan,hehehe...bukan macam tue la, brodband cepat habis quato, 2 susah nak mengupdate blog neh, pas tu dah on9 pon guna fon, jarang la nak buka laptop neh, kalau bosan sangat baru buka laptop tapi kalau buka guna laptop pon brodband macam hampeh tak best jugak kan..sorry la pada yg selalu shout 2 saya tak balas-balas, macam mana nak follow korang, saya tak tahu la apa nama blog korang, so sapa yang singgah-singgah tue jangan lupa tinggalkan link okeyh!!, supaya dapat la saya nak follow korang, kalau dah melawat saya tue jangan lupa tekan button JOIN, hehehe..tue pon kalau sudi la.. :(..rasanya sampai disini dulu saya update blog because saya nak study la, esok ada test..doa-doa kan saya boleh jawab semua soalan..insyaallah..kalau saya ada masa lagi,kita bercerita lagi okeyh dekat blog neh..daaa semua, assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment