Tuesday 10 April 2012

akhirnya!!!

akhirnya aku buat keputusan lepaskan orang yang aku terlalu sayanginya, tapi aku lepaskan dia untuk kebahgiaan dia, tapi aku selalu merindui dia tak kira siang or malam..betul kata orang cinta ini buta, aku pon buta dengan cinta..sumpah aku menyesal melepaskan orang yang aku sayang, baru aku sedar, bertapa aku sayang dia, aku sepatutnya membahgiakan diriku bukan membahgiakan orang lain, tapi bak kata pepatah terlajak perahu boleh aku undur, terlajak kata buruk padah dia..sekarang baru aku sedar bertapa hebatnya cinta aku untukmu, aku tak tahan tanggung rindu padamu, andai kau baca blog aku, aku cuma nak cakap aku terlalu sayang kamu, dihatiku hanya ada namamu, sumpah aku menyesal buat keputusan terburu-buru..aku tak tahu nak  luahkan pada siapa, hanya meluahkan dalam blog neh aje dapat aku tenang..aku masih ingat kata-kata kamu "kenapa nak bahgiakan orang lain, hidup cuma sekali untuk merasa bahgia, jadi bahgiakan diri sendiri dari bahgiakan orang lain"..terpahat kata-kata nie dalam hati aku..akan aku ingat sampai bila-bila..sekarang aku kena terima kenyataan kau bukan milik aku lagi, akan aku relakan hati aku melepaskan mu pergi walaupun aku susah nak lepaskan..akhir sekali aku nak cakap i miss you so much and i love you that more everthing.. ::((..aku sedih sangat-sangat sekarang...kalau boleh aku nak putar masa mula-mula kita kenal, sweet sangat time tue..kalau la aku boleh cakap dekat dia, aku nak cakap, please come to me again...

No comments:

Post a Comment