Tuesday 14 February 2012

boring

dah lama xmen up date blog neh..bukan tak nak meng up date coz selalu cuti la,buzy la..brodband tak sempat nak bayar la..2 la kisah sebenar nya..hehehe, wet ptptn dah masuk tapi wet kuar macam air je...bila la nak ada wet banyak2, bila ada wet banyak2 baru la leh beli macam2.huhuhu..semua orang nak wet banyak kn..so kita kena berkerja kuat la..aku cakap je pandai tapi tak jugak kerja kuat, macam mana aku nak ada wet banyak kan baru student, so terpaksa la bersabar nanti dah habis kerja boleh la kerja cari wet banyak..macam2 aku nak beli nanti, kereta la, umah la, macam2 la..tapi yang paling penting aku nak tolong mak aku, insyallah kalau aku ada je wet lebih boleh la aku bawak mak aku pergi haji..huhuhuhu..aku rasa sampai sini dulu la berblog..tak taw nak tulis apa lagi..daa...

No comments:

Post a Comment