Thursday 17 May 2012

rindunya !!

assalamualaikum you all .. kembali lagi untuk bercerita .. huhuhu .. tapi apa yer nak bercerita kali neh .. opsss !!
tiba-tiba nak luahkan rindu neh pada yang aku sayang .. hehe .. Ya ALLAH rindunya aku pada dye .. rasa macam setahun tak jumpa .. pada hal baru dua bulan tak jumpa .. so minggu depan dye balik kampung bleyh la lepaskan rindu yang terbuku di hati ini .. hehe .. jiwang pulak ek .. biasa la kadang-kadang kita kena jugak jiwang tak kan memanjang nak skema badak pulak kan .. hehe .. opss !! sorry pada sapa yang terasa tu .. tak bermaksud nak kata dekat sesiapa pun juz nak bergurau jer .. hehe .. cepat la minggu depan tak sabar dah neh nak jumpa .. " rindu bangat " bak kata orang indo la .. kalau orang puteh " I MISS YOU MORE " hehe .. tu kata orang puteh la .. kalau orang kedah cakap .. " aku rindu dekat ang sangat-sangat " .. hehe .. yang tu jer la ceq taw pun .. hehe .. famous bagi ceq la .. tak sabar nak bawak MY HUBBY pergi kenduri MY FRIEND dekat melaka .. member aku dah kawen .. aku pulak tak tau la tahun bila .. jodoh tak sampai lagi la katakan .. sabor jer la menanti .. ada jodoh tak kan kemana kan .. kalau la aku tak sambung belajar mesti aku dah kawen .. hehe .. gatai jugak aku neh ek .. lepas pergi kenduri rumah member dekat melaka nak balik kedah pulak rindu MY MUM and everybody yang lain .. baru sebulan tak balik kampung aku dah rindu sangat dah .. sebenarnya aku rindu LAKSA mak aku jer .. tu yang rindu nak balik kampung tu .. hehe .. aku harap apa yang aku rancang berjalan dengan lancar dan balik kedah dengan selamat sampai sana .. AMIN .. sampai disini dulu saya bercerita .. see you again to MY FRIEND .. k daa .. WAALAIKUMUSALAM .. :)

No comments:

Post a Comment