Friday 11 May 2012

mengisi masa lapang

assalamualaikum ... selamat petang kekawan ..
sorry dah lama saya tak update blog , biasa la buzy sikit la , student kan macam neh la , buzy jer dengan assignment , so sekarang tak banyak dah assignment bleyh la mengupdate blog , rindu pulak tak bercerita kan .. saya ada cerita untuk kawan-kawan semua , harap terhibur la dari cerita yang saya nak cerita pada you all semua .. banyak cerita saya nak cerita tapi tak taw pulak nak cerita yang mana .. baru-baru neh saya dan kawan-kawan yang lain di jemput ke kenduri rumah pensyarah , kita orang diberi tugas untuk memeriahkan lagi majlis pensyarah kami tu .. so far so good majlis berjalan , tapi paling aku pening dengan mak pensyarah tue , buat kami macam kuli pulak , kejap buat neh kejap buat sana la , plan kita orang dah berterabur , so apa pon kita orang buat jugak walaupon berterabur kita orang punya kerja , sangat la penat hari kenduri umah pensyarah kita orang tue .. dengan bangun pukul 5.00 pagi la , last-last kita orang pergi umah pensyarah pukul 8.00 pagi janji pukul 7.00 pagi , penat jer bangun awal , dah la pakat-pakat siap cantik-cantik , nasib semua bersabar jer waktu tue dengan perut kelaparan , bila pagi dah sampai umah kenduri apa lagi cari makan la , semua orang perut dah berbunyi .. kita orang start buat kerja pukul 10.00 pagi sampai la petang pukul 3.00 petang , neh ada beberapa gambar sempat kita orang snap walaupon tengah buat kerja .. nak cerita panjang-panjang tak tau pulak .. hehehe ..
neh gambar satu kelas kita orang ada lagi dua orang xtaw la pie mana .. siket jer kan budak-budak kelas kita orang ..


No comments:

Post a Comment